2010. szeptember 29., szerda

"Cigánynemez"


Szerény ibolyaként magammal kezdem ;-)


Ezek a kissé homályos fotók az Iparművészeti Múzeumben készültek Budapesten.

Miután átvettem a Romani Design pályázat 2. díját 3 táskáért és 3 pár kamásliért cserébe.

Lefotózni már nem volt időm őket és mivel mennek még a Terror Házába is, majd később pótlom a többi kiállított pályázati anyaggal együtt.



(Aki "jobbikos", most el is hagyhassa ja blogomat, mer még agyvérzést kap, oszt még a végin csökken a csapatléccám. Akit csak a haverja dumált rá, maradjon, hátha még észhez tér.)

Most jöjjön néhány kép a 2. Romani divatbemutató, kiállítás és díjátadás helyszínéről. A ruhák Romani Design , viselőik romák és nem romák.




































Ez egy igazi lópatkó-nyakék! Hiszen a szerencsére mindig szükség lehet.




Jobbra a "cigányhercegnő": Varga Helena ötvös, a Romani Design egyik alapítója.



Varga Erikát, a Romani Design ruhatervező ötletgazdáját internyúzzák. (Háttérben a nemezeimmel.)



Ez a haj..........á, nekem úgysem állna jól ;-)




Egy hölgy Romani blúzban.





A lányok gyönyörűen énekeltek.!






Látogatók Romani ruhában















A kiállítást fényképekkel spékelték. Ezek voltak a kedvenceim.







Ha van lehetőségetek Budapesten elmenni az Akácfa utcai boltba, ne hagyjátok ki!

10 megjegyzés:

Kékmadár írta...

A szív-táskád nagyon tetszik, biztos a többi is tetszene, ha látnám őket! :-) Végül is nem olyan nagy baj, hogy nincsenek jobb fotók, mert ez inspirál,elmenjek megnézni a kiállítást.

Corinna Nitschmann írta...

@Kékmadár
A szívtáska neve "Cigányszerelem". Aktuális kedvencem :-)
Majd jelzem, hogy mikor és meddig lesz kiállítva a TH-ban.

katafolt írta...

Nagyon szépek, gratulálok! Megyek csemegészni a linkek köst. Utólagos engedelmeddel feltettem a facebookra a bejegyzésed linkjét.(árgus szemmel figyelem, csappan-e a létszám:))

Barbi írta...

Szuper kiállítás! Én nem vagyok se ilyen, se olyan (ami a politikai hovatartozást illeti). Nekem általában nem a romákkal van a bajom, hanem a hülyékkel! Az meg van mindenhonnan...

Corinna Nitschmann írta...

@Barbi
Nagy az Isten állatkertje. Az nem volna baj. Csak túl alacsony a kerítés...

katafolt írta...

Közben eszembe jutott, hogy a jövő évi Luberon-i(Fro) kiállításra pont vándorcigányok a téma. Nem találtam más nyelven kiírást, csak franciául, azt mellékelem:
http://sites.google.com/site/locquen/concours2011_fr

Bea írta...

Nagyon jó! Gratulálok!

Zelnice írta...

Hú, miket titkoltál eddig, hát csak most kell ezt megtudnunk? Értem én persze, így nagyobbat szól, ha egyből úgy mutatod be a kollekciót, hogy díjnyertes ;-)
Nagy gratula, várom a tudósítást a TH-ról, mikor,meddig, de majd lesznek nagyobb képek is, ugye?
(a nyakadban egy adag Szilcsil-fonal?)

Unknown írta...

helló lányok! csak egy amatőr beleüti itt a dolgát a kisebbségi dolgokba... magyarországon nincs kisebbség, itt az országot fehérek lakják. a kisebbség ott kezdődik, amikor nem a fehérek vannak többséggben. de persze ez nem nemez téma, csak ezt el akartam mondani

Animax BT írta...

mindenki nagyon jól néz ki, persze a ruhák és a kiegészítők miatt... ha ezt a hálószobában leveszitek, sokat veszítetek az attrakcióból!

Related Posts with Thumbnails