2010. november 17., szerda

Lógatható nemezdoboz


Ennek a nemezodúnak az elkészítését igen élveztem.




Mivel azonban legkedvesebb nemeztémám a "táskák, tokok, titoktartók", mégiscsak ezen a vonalon volt muszáj továbbvinnem az ötletet, úgyhogy ebben már nem lóg madár.

Meglehetősen nagy...



A gyöngyök egy randa retronyakláncból származnak. (Persze teljességgel lehetséges, hogy anno talán én is szívesen viseltem volna ilyesmit, de mai fejjel biztosan nem.) Azért kaptam, hátha jó lesz valamire és akkor nem kell kidobni. Hát most végre jó lett. Méghozza az összes egyszerre. Hurrá, együtt maradhat a család...

Nagyon szép, ahogyan átsüt rajtuk a fény és "világítanak" a "barlangban". (Aztán éjjel ők is mennek aludni.)



Selyemszálakat és ajándákszalagot nemezeltem be, a hímzés meg nálam-nekem-magamnak szinte kötelező..


Amióta az eszemet tudom, a kék a kedvenc színem, sokféle árnyalatban.
Az utóbbi időben azonban egyre gyakrabban szeretem kombinálni almazölddel és meleg sárgával.

5 megjegyzés:

eszterda írta...

Gyönyörű!!:)

Móni írta...

Nagyon szép lett, szerintem is! És mert én mindig szoktam kérdezni valami szakmait is remekműveidet láttán: a tető egyben készült az alsó résszel?
Amúgy köszi az angyalos leckét, még elolvasni sem volt időm, rettentő sűrű lett a programom, de remélem, a hétvégén sikerülni fog.

Corinna Nitschmann írta...

@Móni
Az aktuális szakmai válasz (megnevettettél): Egybe van nemezelve. Levehetetlen :-)

F.Gina írta...

Egészen meseszerű :))

Corinna Nitschmann írta...

Örülök, hogy tetszik nektek. :-) Jó lenne egy ilyen emberméretűben is. Elvileg meg is lehetne csinálni, de az alighanem többszemélyes hengergetés lenne...

Related Posts with Thumbnails