2011. augusztus 28., vasárnap

Nemeztáska koktélruhához


Az a Kis Fekete ez esetben nem a ruha, hanem a táska, ami a ruhához megrendelésre készült.


A belső zsebek színe egyezik a hímzés és a ruha mintájával.

A fotókon nem látszik, hogy a középső rész, ahol a hímzés van olyan gyapjúból készült, ami csillámszálakkal lett összekártolva, úgyhogy ahogy rá esik a fény, szépen csillog.

Szóval nemeztáska nem mindig egyenlő "öko-néne" stílussal. (Nem én mondtam. Hallottam.)

Aki nemezel és szeretne új dolgokat is kipróbálni, elgondolkodhat azon is, mi van a szkíta szütyőn (nem, nem vagyok a hagyományok ellensége) és a brutálvastag vagy az "eladom kilóra" típusú tatyón túl.

4 megjegyzés:

ZÖLDKOSÁR ∞ MEGYEBIRÓ JOLI írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ZÖLDKOSÁR ∞ MEGYEBIRÓ JOLI írta...

Nagyon elragadó

Corinna Nitschmann írta...

Köszi!

csipkelelkű írta...

Rendszeresen visszatérek, hogy újra meg újra megnézegessem, gondoltam, már írni is kéne valami megjegyzést, de nem is tudom, talán, hogy elbűvölő, bájos, kecses, elegáns? Ilyesmit :)

Related Posts with Thumbnails